2021. március 24., szerda

💞🌹Völgyeken, hegyeken.💞🌹..


Nagy Hajnalka Margit

💞🌹Völgyeken, hegyeken.💞🌹..

Völgyeken, hegyeken,  
mi jár az eszemben?
vitorlással a vizen,
suhanok sebesen...

Völgyeken, hegyeken,
túl a szép perceken,
öröm gyül lelkemben,
fény gyúllik szememben...

Völgyeken, hegyeken,
magány ül szivemben,
nem félek a sötétben,
mert Isten ül mellettem.

Völgyeken, hegyeken,
mi jár a fejemben?
szemem fent az égen,
felcsillan reményben...

Völgyeken, hegyeken,
merre jársz szerelmem,
miért nem vagy mellettem?
Te vagy a végzetem...

Völgyeken, hegyeken,
úton és útfélen,
végtelen szeretetben,
ott vagyok mindenben...

Völgyeken, hegyeken,
víznek a tükrében,
ülök én szép csendben,
e gyönyörű éjjelen...

Völgyeken, hegyeken,
hol jár a kedvesem?
nem találom sehol,
ám szívemben meglelem...

Völgyeken, hegyeken,
néktek most lefestem,
mert hű az én barátom,
az ecsetem, festékem...😉😍
Szeretettel:NHM🦋💞🌹

************* 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése