2021. március 27., szombat

🌺Nézz rám.🌺💕


Lélekmegoldás - Katalin Natália
2021. Február 16.

🌺Nézz rám.🌺💕

Nézz rám, mikor senki sem lát.
Érezz.
Érezz, olyankor is amikor nem látsz.
Mert itt vagyok.
Még mindig.

Itt vagyok a csendben.
Itt vagyok a félhomályban.
A napsütésben.
A lassan kopogó esőben.
Itt vagyok a mosolyod mögött.
Itt vagyok a szomorúságod fájó csendjében.
Itt vagyok, mikor nem akarsz látni.
Itt vagyok, mikor becsukod a szemed.
Itt vagyok, mikor szíved dobban értem.
Itt vagyok, mikor felejtenél éppen.

Itt vagyok.
Nem tűnök el.
Nem álom vagyok.
Nem látomás.
Igazi vagyok.
És még itt vagyok.
Nyújtsd ki a kezed.
Érj hozzám.
Érezz.
Érezd a testem melegét, érezd a szívem perzselését, a vágyam tüzét...
Nézz rám. Itt vagyok.
És nem megyek sehova.

Megtaláltalak.
Nem megyek sehova.
Hazaértem.
Veled. Veled itthon vagyok.
Hát gyere érkezz meg Te is....
itt várlak...

Katalin Natália
Egyszer Szerelem 

*******


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése