2021. március 21., vasárnap

💖Ha te lennél💖


Bene L. Krisztián
2021. Március 17.


💖Ha te lennél💖

Ha te álom leszel, én az álmodó leszek,
s ha jut benne nekem hely, érted majd mindent megteszek.
De, hogyha te fa lennél, én lennék ott a kérged,
s ha kígyótestbe bújnál, én lennék a mérged.
Virág is lehetnél, talán liliom virága,
én lennék a szirmod, s az illatod világa.

Ha fecske lennél, követném veled a nyarat,
de ha elzárnak előlem, áttörök minden falat.
Hogyha díszes torta lennél, én lennék a mázad,
ha az otthonod keresnéd, én lennék a házad.
Ha te lennél az ölelés, én majd leszek akit karolsz,
ha te leszel a hang, én lennék zene amit dalolsz.

Lehetnél még annyi minden, annyi képben látlak,
szeretnék én annyi mindent, s mindig téged várlak.
Sorolhatnám napokig, miben keresném az éned,
ígérhetnék csillagokat, s hogy nem kell többé félned.
De legyen ennyi hasonlat, ebből is megérted,
hogy a szívem nélküled nem dobog, csak veled, s csakis teérted. 

************ 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése