2021. március 27., szombat

🌺🌹💗Azt mondják az idő segít🌺🌹💗


Lélekmegoldás - Katalin Natália
2021. Március  9.
🌺🌹💗

Azt mondják az idő segít, azt mondják minden nappal könnyebb lesz, azt mondják, hogy a szépre emlékezzek, azt mondják van élet..

Én is ezt mondom... miközben ...
nem tudom elhiszem-e legbelül...

Hiszen elég egy pillanat, egy dal
És újból a karodban ringatsz,
Pont ugyanúgy, mintha sose mentél volna el...
Éjjelente újra eljössz hozzám, lángoló színekbe öltözve, szemed óvón néz rám, pont mint akkor...
Hozzám hajolsz magadhoz húzol, ölelésedben megáll az idő, világok érnek össze, háborúk múlnak el, élet fakad, és mint régen, itt értem meg mindenség miértjét,
karodban, simogatásod nyomán zaklatott szívemből elmúlik a fájdalom, fájó sebeim gyógyítod...
Mert belőled vagyok.
Mert te adtál mindent aki vagyok.

Szereteted gyógyír szívemre...
De mégis már csak pillanatokra segít ..
könnyeim megállítani már nem tudod,
Ezt már egyedül kellett megtanulnom,
S kérlek nézd el nekem, 
hogy ezt még mindig tanulom.

Mert hiányod ugyanolyan égető,
Csak a fájdalmam tanultam meg az idővel mosolyom mögé rejteni,
Mert nevetésed hangját még mindig hallom,
De már nem nevethetek veled,
csak lassú nehéz mosolyra húzódik a szám,
Érintésed néha még mindig érzem,
De már csak szorosabbra fonom saját karom, hogy ne lássa más ahogy reszketek ...
ne lássa más
Hogy hiába az idő, a napok, az évek,
A Szép emlékek is tudnak fájni,
Hiába az idő, a napok az évek
Nem halványul semmi,
Mert Te bennem mindig tovább létezel....

Katalin Natalia
Egyszer Szerelem
**************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése