2021. március 21., vasárnap

💗Könnyű érzelem 💗


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
2021. Március. 18.

💗Könnyű érzelem 💗

Pihe könnyű toll szállt arcomra,
Olyan volt ajkad mosolya.
Rád Néztem oly puha lett minden, 
Az út is lágy amelyen járok,
Veled álmok valósulnak meg.
A szellő is lágyan fúj,
Ahogy testem hozzád simul,
Érzelem rajtam végig vonul,
Felhők felett lépkedek,
Arcod csoda szép, s kerek.
Ajkad lágyan érintem,
Testem tőled nem félem, 
Erősödik bennem az érzelem,
Veled vagyok minden éjjelen.
Csikladozod tollal orrom hegyét, 
Elfoglalod szívem helyét.
Érzem úgy ahogy eddig, 
De nem fáj, lágyan dobban,
Nem ver zavarodottan,
Mert érez téged.
Lágy tollad érinti,
Kezed oly finom, s érzéki,
Szemedbe nézek,
Boldogan mosolygok,
Pihe tolladtól borsózok,
Melletted csodásak a hajnalok.

*******************

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése