2021. március 27., szombat

💞Szerelmi menedék💞💞


Bene L. Krisztián
 2021. Március 27.

💞Szerelmi menedék💞💞

A titkok mik öveznek téged, s mik kísérnek engem,
ördög szárnyakon, csalfán csörgedez lüktető eremben.
Érzéseink nekitámasztva a falnak, s kísérve az ágynak.
Utat mutatva a csóknak, s előszobát a vágynak.
A percek mikből órák apadnak, s mégis pillanatokba fordult körökre.
Szemeid szerelmes tükre csillog tekintetemben, mi már enyém marad örökre.
Pillantásodban úgy olvadok, mint lávában a porszemek,
s én is beleégek, mert ahol ott vagy, én is ott leszek.

Vágyom ezekre a percekre, mert ebben érzem jól magam,
s ebben látom rajtad is, hogy szíved lüktetése, értem szóló, s gondtalan.
Ezekben a lopott, bűnős pillanatokban nyílunk ki mint a tulipánvirág.
S itt kerül el minket, a hamisan forgó s foszló nagyvilág.
Ebben a megálmodott világban, éppen olyan boldog lehetsz,
mint ahogy azzá teszel engem, hisz tudom szeretlek s szeretsz.
Nem is zár kapukat az ésszel rajzolt lepel,
csak az együtt töltött idő, mi minket éltet s érdekel.

Karodba vágyom, mikor te nem is lehetsz velem,
s ez mindkettőnknek lelki villamosszékkel lepihent küzdelem.
Mert ha távol vagy, vagy más kerülget a szépségedért körbe.
Én a föld túlsó felén is, a szemeid fényét látom a tükörbe.
De nem zavar a rohanó had, mik érted szaladnak.
Hisz ott vagyok pajzsnak a szíved körül, s fogadalom minden szavadnak.
A titkokban derékig állva, melletted egy cseppet sem félek.
Hiszen a szívembe vésted magad, s a helyed megmarad bennem, pont ameddig élek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése