2021. március 24., szerda

💝Add meg magad💝💝


Bene L. Krisztián
 2021 Március 24.

💝Add meg magad💝💝

Add meg magad, ha szeretnéd,
nekem s még annyi másnak.
Add meg magad, mert tehetnéd,
s ne tartsd magad hibásnak.
Add meg magad, így nekem még,
tekints egy lelki társnak.
De úgy, hogy a szívem el vehetnéd,
csak ne add el senki másnak.

Add meg magad, mert én vagyok,
se szerep, se álarc nincs rajtam.
Ne várj, mert mennek az évszakok,
s hidd el, én majd nem hagylak bajban.
Add meg nekem, mert megfagyok,
ha nem érzi ajkadat ajkam.
A szívem így remeg, s a szám vacog,
a világom forog a zajban.

Add meg magad, mert félek én,
hogy nélküled ér majd a vég.
Add meg magad, s nem lesz vélemény,
miért lelked ne szerethetném.
Add meg magad, s megvédeném,
mire vágytam, s vágytál oly rég.
Add meg magad, úgy kérlek én,
mert senki mást nem szeretnék.

S ha megadtad magad, én itt leszek,
egy életen át veled.
S majd ha ráncos kezem, tán kicsit remeg,
te fogod, s én fogom kezed. 

****************** 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése