2021. március 21., vasárnap

💞Melletted lennék💞


Bene L. Krisztián
2021. Március 19.

💞Melletted lennék💞

Fogd meg a kezem, kérlek szoríts erősen,
s kérlek ne engedj el..
Fogd meg a kezem, és ne csak ismerősen,
ne csak úgy, mint aki engesztel.
Fogj meg a kezeddel, s a lelkeddel,
ne a pillanatnyi kegyelmeddel.

S ha a szemembe nézel, láss is,
láss engem odabenn.
S ne hidd... ne hidd, hogy van ott más is,
hisz nem érhet el oda senki... oda nem!
Láss kérlek engem, lásd a szíveddel a lelkem,
hisz csak te értesz meg... csak te beszélsz ezen a furcsa nyelven.

Kérlek szeress, csak fele annyira engem,
mint ahogy én epedek érted.
Legyen értelme e földi létben lennem,
miattunk maradni... értünk, és teérted.
Kérlek szeress, mert a szívem nélküled halott,
hisz mindig érted lüktetett, s a csókodra szomjazott.

S majd ha itt leszel velem,
de úgy igazán, hogy szerelmed felém vetíti létét.
Akkor bennem a szerelem,
kitárja önmagát, s minden egyes megsebzett részét.
Mert a szívem alig dobog nélküled, hiába erős, s hiába nagy...
Én csak úgy lehetek teljes, hogy melletted vagyok, s te mellettem vagy. 

******************

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése