2021. március 16., kedd

💗Inkább semmim se legyen.💗.


Bene L. Krisztián
2021 Március 13.

💗Inkább semmim se legyen.💗.

Inkább semmim se legyen, de te legyél,
csak te legyél énnekem.
Bűneimben is maradj velem, mint vádlevél,
életfogytig legyél, a bírság az életem.

Inkább semmim se legyen, s esőben,
viharban ázzak érted el.
De szorítsd a lelkem, szívem, s kezem erősen,
míg én is szívedbe érve érlek el.

Inkább semmim se legyen, csak szeress,
szeress ahogy téged én szeretlek.
Szemeddel mosolyogj, lelkeddel nevess,
s vezess világodba, hol boldoggá tehetlek.

Inkább semmim se legyen, csak szívem,
mi még dobog, érted tegye.
Viszonzottan, szerelemmel híven,
s a magány feledett özvegye.

Mert ha szeretsz ahogy vagyok, s így maradnál velem,

én úgy veled lennék boldog, mert veled megvan mindenem.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése