2021. március 24., szerda

💖Esély💖


 Bene L. Krisztián

 2021 Március 23.

💖Esély💖

Írok, s lépek, ezer képek,
mik készülnek a fejemben.
Meg-meg öveznek a szépek,
de te vagy itt a peremben.

A szívem határán a strázsa,
téged enged befele.
Hisz te vagy világom varázsa,
románcom belépő levele.

Nem akarok rád zuhanni,
töménytelen létemmel.
Se elszaladva elsuhanni,
elpazarolt évekkel.

Csak esélyt kérek, ismerj meg,
lásd ki vagyok védtelen.
Hisz így kevesen ismernek,
a lelkem árva, s névtelen.

Adj néha jelet, ints nekem,
hogy picit talán kellenék.
Legyél az én ihletem,
csak tudjam néked kell e még.

Kell e még a szájamon,
megszaladó csóközön?
Érzelmeink szálakon,
s hogy kedélyedhez öltözöm.

Adj esélyt, s az illatod,
s lehetnék tán reményed.
Keress egy szép csillagot,
s majd lehozom én tenéked.
**************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése