2021. március 27., szombat

💝Bókolhatnék értünk💝


Bene L. Krisztián
 2021. Március 26.· 

💝Bókolhatnék értünk💝

Ha már bókolhatnék, meg is ragadnám,
e csöpp esélyem erre.
Hogy gyönyörűnek látlak, miért is tagadnám,
úgyse megyek még, én ugyan semerre.

Hiszen messze vagyok tőled, s te is messze tőlem,
tán így szabadabb a szó.
Tulajdonod minden szépség, mi létezik egy nőben,
s ha a szíved is jó...

... ha a szíved is jó, én útnak eredek,
hegyeket vágok át, s tengereket szelek.
Elfeledve mindent, múltat temetek,
meg nem állok addig, míg veled nem lehetek.

Hisz megfogadtam régen, hogyha angyalt látok,
bátorságot veszek s küzdök e kegyért.
Hiába önbizalmamban, rég megfognak a rácsok,
nem engedhetem el, akár egy perc szerelmedért.

Mert az én szívem úgy dobog, hogy kiszakítja mellkasom,
s végleg eléd olvadok.
De ennek ez a rendje, s lelkem meghagyom,
ha végre eljössz értem, s értünk bókolhatok.
**********



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése