2021. március 4., csütörtök

💕Kéz a kézben💕


 Toldi Gábor


💕Kéz a kézben💕

Együtt könnyebb, mert ketten vagyunk,
Egymásnak sokat adunk.
De te most mégis elzárkózol,
Mert szenved a lelked e világban,
Úgy érzed, nem vagy hibátlan.
De miért kellene annak lenned?
Hiszen te is csak ember vagy,
Ki van, hogy hibázik,
Ha szíve, lelke nem virágzik,
Csupán boldogságra vágyik,
Ahogy látom arcodat, ez tisztán látszik,
Én olyan ember vagyok, ki érzésekkel nem játszik.
Amikor meghoztam a döntést, segítséget kérek,
Tudom, hogy akkor és ott egyedül nem sokat érek,
Meghallgatom a tanácsod, melytől magamhoz térek,
Ha kilépsz az életemből, meghal bennem a lélek.
Te is lélek vagy, ki sok mindennel rendelkezik,
De most mégis az elméd, mely befolyásol,
Azt hiszed, nem vagy jó e világon, sem máshol.
Miért nem engeded, hogy segítsek?
Csupán csak a szívem szerint cselekszem,
Felettem is eljár az idő, hiszen én is öregszem,
Veled együtt a jóra törekszem.
Ha veled vagyok, oly szép minden,
Megváltozik testem s lelkem,
Várom, hogy veled töltsem minden percem.
Hiszen kéz a kézben könnyebb az élet,
Biztonságot, boldogságot nyújt számomra léted,
Elég csupán rád nézem, s te minden szavamat érted.
Nem kell semmit mondanom, te tudod, mit érzek,
Mellettem vagy akkor is, ha belül vérzek.
Lent vagyok a mélyben, s te felhúzol onnan,
Meggyógyítod testem-lelkem,
Kérlek szépen, maradj meg nekem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése