2021. március 21., vasárnap

💕Nyílj meg nekem💕


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
2021. Március. 17.

💕Nyílj meg nekem💕

Sokszor kaptál pofont,
Attól akitől nem vártad.
Közel engedted szívedhez,
Hirtelen leomlasztott mindent,
Beléd döfte a kést.
Ez látszik rajtad,
Éppen csak kinyíltál,
Látni, hogy sokszor sírtál,
Félsz tőlem,
Attól, hogy megnyílj nekem,
Én megértem, hogy félsz,
De ha nem nyilsz ki akkor nem is élsz,
Nyílj ki nekem édes virágom,
Oly szomorú, hogy be vagy zárva,
Nem látlak pompázva,
Nincsen mosoly arcodon,
Messze a bizalom.
Én feloldhatom a falat,
Mely kőkemény,
Bennem is ott a félelem,
Hogy érinted meg kezem.
Elindulok a fal felé,
Mely téged köbe vesz,
Szép lassan lebontom azt,
Ahogy te megnyílsz,
Én leszek neked az örök vigasz,
Nehéz volt téged megérinteni,
Ez az amiért soha nem foglak elengedni.

**********************

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése