2021. március 16., kedd

💞Érted születtem!💞


Bene L. Krisztián
2021 Március 14.


💞Érted születtem!💞

Szikrázó napvirágba születhettél nékem,
s csak én lehetek néked, kit csak én látok az égen.
Nékem születtél, s mint angyal port a hóra,
csak nékem tündökölhet, csak én tudhatok róla.

Csak én láthatom fényed, s csak én érezhetem.
Csókod s ölelésed, testemmel reszketem.
Nékem tűnik fel a borban cseppnyi édes véred.
Én hallom meg azt amikor, a nyugalmadat kéred.

Rám szakad az ölelésed, mosollyal vagy könnyel.
Bennem szakít teret, mikor szólsz hozzám közönnyel.
Nekem fáj a viszály, ha oktalan, vagy okkal.
Az én szívembe hasít, s rejtve marad tokkal.

De nékem születtél, s ha néhol sebek is szakadnak.
Minden öleléseddel, világgá szaladnak.
Hisz szerelmet nevelve, bizalmat róttál belém.

Mikor értem megszülettél, s mert érted születtem én.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése