2021. május 16., vasárnap

. 💕Veled Álmodtam💕💕


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek

2021. Május . 13.

💕Veled Álmodtam💕💕


Ahogy szemem lecsukódott,

Álmoknak kapuja kinyílott.

Egyedül barangoltam álomnak szigetén,

Te hirtelen jöttél felém,

Ragyogó szemed tárult elém.

Átöleltél engem,

Hevesen kalapált a szívem,

Ajkaddal találkoztam hirtelen,

Feleszmélni sem tudtam,

Ajkadat vadul csókoltam.

Tested magamra rántottam,

Nélküle szinte vacogtam,

Én rólad álmodtam,

Miért kellene, hogy titkoljam?

Azt, hogy szívem teérted odavan,

Az idő oly gyorsan suhan,

Folyton veled álmodom,

Ahogy rám esteledik,

s a szemem lehunyom.

Szívemben hasít a fájdalom,

Görcs kúszik végig Gyomromon,

Folyton ezt álmodom,

Te vagy szerelmes angyalom.

*********



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése