2021. május 31., hétfő

💞Vannak napok💞💞


Bene L. Krisztián

2021. Május 27.


💞Vannak napok💞💞


Vannak napok, mikor szükségem lenne rá, hogy itt legyél velem.

Mikor fáradt vagyok, frusztrált, s elnyom a félelem.

Mikor gyenge vagyok, és védtelen.

Se színem, se dobbanón a szívem, s a fényem is éktelen.


Vannak napok, mikor a szemedből tükröződő biztonságra vágyom.

Mikor benned látom a szüleim, testvéreim, a fiam, és a lányom.

Mikor te vagy az a támasz, aki nélkül romos épület vagyok.

A mindenre a válasz, s a lelkemnek az állvány, mit fognak az angyalok.


Vannak napok, mikor már a határán vagyok annak, hogy feladjam.

Hogy a szívem tálcára tegyem, s az ördögnek szó nélkül eladjam.

Mikor semmi más nem segít, csak a jelenléted, öleléssel adva.

Karjaidban s öledben, megbújva, s ottmaradva.


Vannak napok, mikor te kellesz, s más nem is lehet.

Mikor éreznem kell, hogy szeretsz, s tudd... én vagyok ki viszont szeret.

Te vagy akinek gyenge lehetek, akinek megnyílok, s akitől támaszt kapok.

Jöhet bármi, te legyél nekem, akkor is ha voltak, vagy vannak, azok a fénytelen napok. 

*********



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése