2021. május 31., hétfő

Te vagy az énem🌹🦋💗



Nagy Hajnalka Margit

2021 Május 28.


Te  vagy az énem🌹🦋💗


Te vagy az énem,

tiéd a szivem.

Te vagy a legtöbb

mi életembe minden.

Te vagy a sivatag,

én benne vad tigris vagyok,

ki most is éhes

és mindíg rád szomjazok...


Te vagy az...

Kinek uralma alatt,

vannak a csillagok.

Te vagy a béke,

és te vagy akibe belehalok,

mert bizony én,

csak melletted ragyoghatok...


Te vagy szeretetem,

minden mozdulatom,

Te vagy kit kerestem,

ki ismeri szellemem...


A legszebb dolog benned,

az őszinte szeretet,

ki fájdalmat hord szívében,

tövist és keresztet...


A test fájdalmát haladja meg,

ez a hatalmas szeretet.

Te vagy aki gyógyítja,

minden sejtemet...


Soha nem szünök meg imádni,

drága lelkedet...


Szeretettel:NHM💗🦋🌹

*************




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése