2021. május 31., hétfő

💞Ha enyém leszel💞💞


Bene L. Krisztián

2021. Május 31.


💞Ha enyém leszel💞💞


Ha enyém leszel hát "jajj neked",

mert el már úgysem engedlek.

S ha a szívemet majd megveszed,

kitárni eléd engedd meg.


Mert félek én, és reszketek,

könnyeim utakat vágtak.

De fehér zászlókat lengetek,

bár szakadtak, és eláztak.


Az önbizalmam talp alatt hál,

színtelen megtaposva.

De még mielőtt te is szaladnál,

emelj fel... fel a magosba.


Mert erős vagyok, és élettel,

tele pakolt a testem.

Hozd elő belőlem a léteddel,

s én szivárvány színűre festem.


Félek igaz, de légy enyém,

a világ meg forogjon körbe.

Lehet bármilyen vélemény,

nem a mi tükrünk görbe.


Amit tehetek megteszem,

amit tehetsz tán megteszel.

S ha mellém bújnál úgy nesztelen,

tiéd leszek, s enyém leszel.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése