2021. május 9., vasárnap

💕Felszabadító Ölelés💕


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
2021. Május. 6.

💕Felszabadító Ölelés💕

Kinyitom szemem,
egy újabb reggelen,
könnyedség van szívemen.
A napfény át töri a küszöböt,
Megpillantottam magam a tükör előtt,
Egyedül álltam ott,
De mégis volt velem valaki,
te voltál az aki felkapott.
Sok mindenre rávilágított,
Csak néztél a csillogó szemembe,
s én álltam elmélyülve,
fejemben kavarogtak a gondolatok.
Olyan voltál mint egy gyémánt,
Ahogy csillogtál előttem,
Megfogtad a kezem,
Majd kiugrott a szívem,
Csak egy kézfogás,
elindulva együtt,
a kék ég alatt miközben a napfény simogat,
Az érzések tomboltak bennem,
nem tudtam már elfojtani,
abba belehalnék.
Már mindenem fájt,
megálltam nem mentem tovább,
A szívem lángokban állt,
Szíved reám várt,
Éreztem a fájdalmat mely kitört belőlem,
Nyakadba borulva zokogtam,
Örömkönnyek tápláltak,
A napfényben fürödve,
Lassan felszáradtak.
Elszállt a súly a szívemből,
Mert ölelhettelek téged,
Másabb lett a világ,
Mióta utamba sodort az élet,
Mindent érzek rajtad,
Szívemben mély szereteted hagytad.
********


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése