2021. május 4., kedd

💖Érzelmi hullám💖



TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek

2021. Május 1

💖Érzelmi hullám💖


Süt rám a napsugár melege

Majd jégcsappal vagyok tele,

Mint a víz hullámai végigsöpör rajtam,

Hallom a lelked.

Ahogy hozzám szól,

Erőt merít belőlem,

Nem jön ki a könnyem,

Öröm és bánat egyben,

Szavaid meghatottak engem,

Nekem is oly sebezhető a szívem,

S vagyok lent a mélyben.

Most a magasban szárnyalok,

Neked kell segítség,

Amit megragadok,

Gondolatban ölelve téged,

Enyhítem szíved fájdalmát,

Mert mert érzem fáj belül.

Általam szíved, lelked megszépül,

Időbe telik amíg kitisztul,

Ragyogni fog, eltűnik a teher

Elveszem tőled, porrá zúzom,

Apránként óvatosan,

Mert fáj neki, hogy mennie kell.

Nem maradhat nincsen helye benned,

Eltüntetem a fájó terhed.

*******



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése