2021. május 16., vasárnap

💞Ha tudnám💞💞


Bene L. Krisztián

2021. Május 14,


💞Ha tudnám💞💞


Ha tudnám mikor szerettem beléd, megmondanám.

Ha meg mernék mozdulni, s szólna a szám.

Megmondanám, hogy nem is kerestelek,

nem futottam utánad, s nem is lestelek.

Nem is ismertelek, de hisz te is tudod.

Se a mimikáid, az álmaid, vagy stílusod.


Ha tudnám mikor találtam rád, vagy te rám.

Magamra varrva, szótlanul is mondanám.

Hiszen nekem nincs mit veszteni,

nincs kihez szólni, s kit elereszteni.

Nincs bennem se félsz, se okok a zavarra,

s nem élek hazugsággal, nincs szükség furfangos csavarra.


Ha tudnám mikor szóltál, s mikor szóltam hozzád.

Elmondanám a kapcsolatunk lényegét, s annak is a hosszát.

Elmondanám, mit gondolok, s mit szeretnék,

s mivel telnek el egyedül az esték.

Elmondanám, hogy hiányzol, mintha rég a tied lennék,

s egy szavadba kerülne az, hogy utánad is mennék.


Ha tudnám miért akarsz még látni, mondd el kérlek!

Mondd el, hogy tudjam miért, s mennyit érek.

Mondd el milyen mikor átkarollak mélyen,

mondd el szavakkal úgy, hogy a szemed is beszéljen.

Mondd el, mert hallani akarom az igazat,

minden dicsérő, s fájó őszinte szavad.


Ha tudnám mit is akarhatok, s mire vagyok elég.

Leszaladna szívemről egy tonna törmelék.

Remegő lábakkal, de feléd indulnék félve,

csak reád figyelni, s csak hozzád beszélve.

Büszkén állnék melletted, a házban, az oltárnál, vagy az utcán.

S, hogy mikor szerettem beléd?Elmondanám, ha tudnám.  



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése