2021. május 16., vasárnap

💖Különleges Találkozás💖💖


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
2021. Május . 9.

💖Különleges Találkozás💖💖

Most már láttalak,
megmutattad magad,
El Tudtam mélyedni benned,
Végre láttam a lelked,
Megnyitottad nekem,
Kinyitottál egy kaput,
Ahogy beszéltél hozzám,
Olyan más volt a világ,
Megérezted valódi sebemet,
Lelkembe világítottál,
Ne maradjak árva madár,
Hiszen a lelkem már máshol jár,
De visszatart a múlt,
Melyet félre söpörtem,
A szőnyeg alatt van halomban,
Hiába élem életem boldogan,
Érted lelkem oda van,
Nem tudom magamban tartani,
Te vagy ki utat tudsz nekem mutatni,
Felemelsz engem,
te vagy a ragyogó fényem,
Csillogj nekem lelkeddel,
Érints meg a hangoddal,
Láss el önbizalommal,
Ezt szeretném kérni tőled,
Maradj meg nekem,
Nyomot hagytál lelkemen,
Arcod mást már sosem feledem,
Hogy ölelhettelek sokat jelent nekem,
Köszönöm azt, hogy általad ezt megélhetem,
Szebbé teszed életem.
******


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése