2021. május 24., hétfő

💞Elindultam feléd💞💞


Bene L. Krisztián

2021. Május 19.


💞Elindultam feléd💞💞


Elindultam feléd, hogy megtörjem a csendet,

hogy megtörjem a szótlanságot, s tegyek egy kis rendet.

Hogy álmot hozzak néked, mit jómagam faragtam,

hogy ne maradjak ott, ahol eddig se maradtam.

Hogy érezd végre rajtam, hogy a csillagot keresem,

mit lehozhatok néked, pillanat sebesen.

A csillagot mit kértél, miért egy részem adtam,

miért egy kis darabban, szerteszét szakadtam.


Elindultam feléd, mert a kezed kérni jöttem,

bár porzik még az út, szorosan mögöttem.

Bár üres zsebek között, csordultig a szívem,

s itt-ott kopott, s fakó, a bőröm és színem.

Itt-ott akadozik a mozdulat mi rozsdál,

hiába nem állok meg, mindegyik pirosnál.

Hiába kergetem magam, előre és körbe,

nem találok senkit, ha nézek a tükörbe.


De elindultam feléd, hogy megjavuljak érted,

még csak szép szó se kellett, egy mosollyal elérted.

Egy öleléssel vetted rá a bolond szívem őrét,

hogy szárnyakat növesszen, s dobja le a bőrét.

Hogy odaadja néked, a lakat összes kulcsát,

s a számból húzzon szavakat, romantikásan furcsát.

Összezavarodva, mosollyal, s könnyel állva,

úgy figyelek rád, mint egy messiást várva,

Úgy teszem ki most, a szívem s lelkem eléd,

mint ahogy elképzeltem, mikor elindultam feléd. 

******************


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése