2021. május 4., kedd

💗Mélységben💗


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek

2021. Május 2.

💗Mélységben💗


Valahol odalent elveszve,

Távol mindentől,

Néma csend uralkodik.

a fény is oly távol van,

Elvesztek a hangok,

Hosszú ideje itt vagyok.

Elhitettek egy fénymorzsát,

Elkezdett égni a gyertya,

Kaptam egy lángot,

Mely esélyt ad kijutni a mélyből,

A sötét feketeségből.

Fáj a szívem, jégcsap vagyok,

Szépen lassan olvadok,

Apránként megyek feljebb,

egyre erősebb a fény.

Te elkapod kezem,

Kirántasz a mélységből,

Mozdulatlanul fekszem,

Úgy érzem megvakulok,

Ahogy arcul csap a fénysugár.

Halad az idő alig haladok,

Beveted minden erődet,

odaadod szívedet,

Azért mert látod magadat bennem.

Olyan vagyok mint te,

Felemelsz engem,

A fájó merev testem,

Érzem ahogy egyre erősödöm,

Kezed, s lelked adtad kölcsön,

Szinte éreztelek téged,

Amint keresztül mentél,

Te voltál az ki megmentettél.

*******


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése