2020. augusztus 30., vasárnap

Álom ...🌹🦋💗


 Álom ...🌹🦋💗


Mindent amit lelkemmel látok,
azt valóságnak hiszek,
ezek nekem gyönyörű képek,
s így gyűlnek a kincsek...

Ami egyszer álom,
az valósággá válik,
mert addig éltetem magamban,
míg meg nem Születik...

Mindent amit érzek,
gondolok, s majd látok,
az meg is történik,
amit sohasem Bánok...

Látom ahogy megölelsz,
s a karjaidba zársz,
látom ahogy rám nézel,
és mosolyomra Vársz...

Szemeimbe nézel,
s kiolvasol mindent,
mindent ami bennem van,
mindent ami Végtelen...

Te még azt is látod,
amit más nem láthat meg soha,
nem tudom, hogy lehet,
de ez hatalmas nagy Csoda...

Csak te ismerhetsz igazán,
kit nekem rendelt Isten,
kinek lelkével egy vagyok,
odafennt a Mennyben...

Látom magunkat,
ahogy járunk kéz a kézben,
közös dal szól a szívünkben,
odafennt az Égben...

Ahogy ülünk a lóháton,
ketten te meg én,
s megölelsz jó szorosan,
ó meghalok...
SZÍVED MELEGÉN...

Szeretettel:NHM💗🦋🌹


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése