2020. augusztus 10., hétfő

***Először Öleltél***


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
Augusztus 10.
 
***Először Öleltél***

Egy öleléssel kezdődött minden,
Már akkor és ott éreztem,
A benned rejlő vágyat,
Hogy újra átölelhess,
Érezd gyengéd ölelésem,
Ahogy én is vártam a tiédre,
Szinte már sóvárogtam érte,
Egy ölelés volt csupán
De mégis több volt benne,
Sosem feledem el,
Kopogtat a szívemben,
Nem szűnik meg a kopogás,
Ez az ölelés nem látomás,
Tudom, hogy újra megölel tested,
Ez összeköt veled,
Ahogy érintem bársonyos kezed,
Te is testemet öleled,
Ezzel kezdődött minden,
Csak egy ölelés marad?
Vajon megérint szavad?
Egy ölelés sokat jelent,
Eldöntheti a hegyet,
Találhat szívedben helyet,
Egy ölelés sok mindent tehet
Ölelj amíg csak lehet.
*********************

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése