2020. szeptember 5., szombat

***Beteljesült vágyak***


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
Szeptember 3.·

***Beteljesült vágyak***

Ahogy meglátlak,
Szinte elolvadok,
Kavarognak bennem a gondolatok,
Mi az mit neked adhatok,
Kezem adjam kezedbe?
Megfagyott tekintetem,
Mikor kezem kezedhez ért,
Mintha kiszívták volna belőlem a vért,
Borsószem volt testem,
Szinte bizseregtem,
Elkaptál hirtelen,
Testem érintette tested,
Szabadulni nem engedted,
Ajkad ajkammal érintetted,
Csókoddal éltetted testem,
Szívem vert hevesen,
Mert tüzes volt csókod,
Simogatom érzékeny pontod,
vágyam egyre jobb hevíted,
Tested rám teríted,
Szívem hatalmába keríted,
Szeretem lelked mely oly szép,
Tűzben égek veled,
Égek a vágytól ahogy fogom kezed,
Simogatom csupasz testedet,
Izgatom csodás domborulatod,
Remegek a vágytól,
Ahogy megérintelek bárhol,
Nem távolodok szerelem oltárától,
Egész tested kényeztetem,
Úgy imádom szeretem,
Hozzám hajolsz kedvesen,
Öleled szorosan testem
Egymásba habarodtunk kéjesen,
Más lett légzésünk,
Kicsit gyors, s heves,
Érzékeny pontunk is nedves,
Testünk elázott,
Mikor megkapta amire vágyott,
Szerelmed megérintett,
Tested kielégített.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése