2020. augusztus 7., péntek

💞Megtanítottál...💞

 

💞Megtanítottál...💞


Megtanítottál csendben figyelni.

Megtanítottál szerelmes szavakat suttogni.

Megtanítottál önzetlennek lenni.

Megtanítottál szívből szeretni.


Megtanítottál reggel örömmel felkelni.

Megtanítottál a madarak éneklésére figyelni.

Megtanítottál a szél zúgását kedvelni.

Megtanítottál magamat értékelni.


Sohasem múlik el, hogy halljam hangod zenéjét.

Sohasem felejtem el a szemedből áradó fény törését.

Szerelmes szavaknak suttogó erejét.


Sohasem engedem, hogy fakóvá váljon Veled az életem.

Megtartom mint kincset, minden percet, amit kaptam teljességgel Tőled.

Megtanítottál, hogy értékeljem a perceket mit

Veled tölthetek.


Megtanítottad, hogy ne elfelejtsek hanem éledjek, és ezt a Te szerelmed keltette fel bennem.

Megtanítottad, hogy tervezzek, békésen Veled

Egységben tartva mindkettőnk vágyát, tisztelve egymást.


Megtanítottad a bátorságot, hogy vállaljam a szavamat, kiöntve szívemből minden kincset.

Odaadva Neked, hogy gyűjtsd egybe, tartsd a kezedbe, ringasd éjjel a szívedbe.

Megtanítottál önzetlenül adni, nyitott kézzel fogadni.


Megtanítottál szerelmesnek lenni, nem szégyelni, az érzéseim gazdagságát, csillagok közé rejteni.

Mindent amit tanítottál, életem részévé válhatott, és így lehettem később támaszod.


Csak a szeretet képes építeni, a szeretet képes felejtetni, a szeretet képes életet adni.

Megtanítottad Nekem azt, amit már régen tudtam, de kimondani soha nem akartam.

Most szeretném makacsságom letenni.


Szabadságomat felvenni,újat kezdeni.

Megtanítottad, hogy a szeretet falakat bonthat

Újra építeni a bizalmat, újra élni Veled a szépséges napokat.

Megtanítottad, hogy lehet szívből szeretni, bocsánatot kérni, és újra kezdeni.

Megtanítottál igazán szeretni....


Marik Maria🌹Versek Mindenkor


**********************************




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése