2020. augusztus 25., kedd

Rózsa vagyok...🌹

 

Élhet-e Féfi nő nélkül,

és Nő férfi nélkül?

A Nő része a Férfinak,

s Férfi a Nőnek...

Mi tartja össze őket?

A kölcsönös TISZTELET, és SZERETET!


Azt hiszem, megírtam...

a szívemnek legkedvesebb versemet!

Fogadjátok szeretettel!



Rózsa vagyok...🌹


Rózsa vagyok!

Eső után harmatozok,

minden csepp víztől ragyogok...

A legszebb mily illatos,

mi sohasem átlagos...

Egyszerűen bűbájos.


Rózsa vagyok!

Vérem festi szinem, élő...

Éjszakában mindíg fénylő.

Ki szenvedélyes,

és csodára éhes,

Ki vonzom az élőt,

mert szívem Istenben teljes.


Rózsa vagyok!

Csodás vörös rózsa vagyok...

Én soha el nem hajolok.

Mert te vagy az én gyökerem,

min keresztül táplálékom nyerem.

Te vagy az én száram,

mely erősen tart engem.


Rózsa vagyok!

Az egyetlen rózsád vagyok...

Mert te vagy az én tüském,

ki megvéd...

s hűséggel kapaszkodik belém.

Te vagy az én levelem,

mely áttölel,

s minden kell nekem

Mert ez az a nagybetüs SZERELEM...


Szeretettel:NHM🌹

******************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése