2020. augusztus 20., csütörtök

*** Nem tudtam....***.

 

*** Nem tudtam....***.


Nem tudtam, hogy így szeretlek.

Gondolatban minden éjjel megkereslek.

Mintha szerelem leplét húznám Rád,mint a szivárvány zubbonyát.


Szívemmel kereslek, eszemmel nem értelek.

Várd hogy együtt kéz a kézben érzésekben magasan szárnyalhassunk!


Szívem nyílik, szerelmem érik és elér a felhőtlen égig

Szépség van-e szóban Szeretlek!


Teremtésnél két féltől lesz egy egész, és így lett egy remekmű


Mi a baj? Nem lehet szeretni? Szerelmesnek lenni?

Hisz a hold és csillagok útjára lehet ezzel az érzéssel kerülni.


Sokan mondják.. Ne látszon!Ne mutasd! Ne add ki magadat!

Akkor miért van ez a csoda?


Akkor miért van a szerelem csörgedező patakja?

Mi célból van ez a szépséges erő?

Szerelem és szeretet által rendezett illatos erdő?


Nem fogom vissza magam, nem adom másnak szavam.

Csak a Tiéd, Neked tartogatom.


Ezt a szépséges érzést Te adtad nekem én csak visszaadom.

Világos szerelem, világos tettekkel.

Nem bújkálni az érzelmekkel.


A bensőm lángol szerelmedtől.

Nem sejtettem, hogy így lesz két emberből szerelmi festő.


Gyönyörűséges színekkel, szépséges érzelmekkel, beteljesedett vágyakkal.

Tisztán alkotói vénával.


Ez egy csoda, hiszen ha engeded nem leszel koldus.

Így lesz ebben a napsütésben főszereped.


Nemtudtam,hogy így szeretlek!

Érzésekkel, értékekkel, izzó szerelemmel minden éjjel gondolatban kereslek.


Mária🌹vers


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése