2020. augusztus 28., péntek

🌹 Bocsánat... 🌹


 

🌹 Bocsánat... 🌹


Bárcsak egybe tudnám gyűjteni és szívemből kimondani.

Bárcsak lenne erőm és merszem Veled tudatni

Bárcsak ne kellenne ilyet fontolgatni.


Megadnék mindent, hogy elfelejtsük az egészet

Nem kellett volna elengednem Téged.

Kiengedni oly könnyen a szerelmedet.

Könnyelmű voltam át sem gondoltam.


Milyen hiányt szenved, egy rossz cselekedet.

Ébernek lenni nem a legerősebb erény.

Sajnálom, hogy nem Rád néztem.

Ezért könnyelmű lettem és könnyeimet így megismertem.


Nem lesz többet kemény a szívem.

Tudom már,hogy nem léphetek más útra

Amíg a szívembe Te vagy újra és újra.

Álmom vagy éjjel, szívverésem nappal


Ezt elmondhatom teljes boldogsággal.

Nem tudtam, hogy ez az érték mit jelent.

Ezért nem figyeltem és nagyot tévedtem.

Szerelmedet mindennél jobban keresem.


Kimondanám most, kérlek figyelj rám

Bocsáss meg nekem amiért a szívedre súlyt helyeztem.

Bocsáss meg ha szeretetlen lettem, számomra

Is érthetetlen.


Bocsáss meg minden sebért amit balgatagon ejtettem. Lelkem is szabad lett, hogy ki tudom mondani "Bocsáss meg".

Ez egy csodás szó, ha nem lenne, akkor a szív minden hibás tett rabja maradna.


Bocsánatot kérni és megbocsájtani a legszebb dolog, mely nem érzelmi alapon mozog.

Bocsánat, Bocsánat felszabadító ajánlat.

Elfogadom és átadom, hogy a szívem életben maradjon.


Marik Mária 🌹

Versek Mindenkor ®

*********************



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése