2020. augusztus 20., csütörtök

Te vagy!🦋💗🌹

 

Te vagy!🦋💗🌹


Te vagy a gondolatom,

mikor reggel felkelek,

te vagy a szívemben szüntelen,

mikor este lefekszek.


Te vagy a napsütés,

mely mindíg simogat,

te vagy a holdfény,

mely magához hívogat.


Te vagy ételem, italom,

mellyel testemet táplálom,

te vagy az univerzum,

melyben magamat látom.


Te vagy a vörösbor,

mely véremnek üde,

te vagy a kenyér,

mely testem eledele.


Te vagy a csillagom,

ki beszél hozzám,

s megmondja ki vagyok,

s ki jó hozzám.


Te vagy a lelkem,

kit mindíg meghallok,

te vagy a hang,

melyre csendben hallgatok.


Te vagy az életem,

melyet igazságod vezet,

te vagy az angyalom,

mely a menyországba követ.


Te vagy az...

ki mindenben ott van,

amerre csak nézek,

te vagy az akiben,

mindíg hazatérek.


Én vagyok az,

ki szívével, megvált téged...

Te vagy az,

kivel igazán megtérek Istenhez.


Szeretettel:NHM🦋💗🌹


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése