2020. augusztus 25., kedd

Szüntelen...💗🦋💋

 

Szüntelen...💗🦋💋


Szüntelenül vártam mikor jössz,

annyit vártam,

hogy jól belefáradtam,

s feladtam a vágyam...

Mikor megjöttél,

megszünt a fájdalmam.

Csak a szívem dobbanását hallgattam.


Hallgattam...

szüntelenül csak hallgattam,

mígnem szerelmünk,

zálogához juthattam...

A kincs amit felfedeztünk,

s egymásban megszerettünk,

most itt van, mit rég kutattam...


Csak hallgattam...

A szívem dobbanását,

egyre csak hallhattam.

gyorsan lüktet a vér bennem,

s a tűz fel-fel lobban egyre csak szüntelen...


Jó lenne szabályozni e lángot,

melyben nincsenek határok,

megperzsel, felemészt,

a félelem semmibe vész.

A nevünket véstük a másik szívébe,

mely nagyon mélyen,

ég bennünk és kész.


Lám jő! És fény vezet...

Van kiút mely fényre vet!

Tiszta szívünk szeretet,

Veled az élet, csak jobb lehet...

Mert szerelmed szebbé, s még jobbá tehet...


Szeretettel:NHM💗🦋💋

*************************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése