2020. augusztus 22., szombat

Rajongás...💗🦋💋

 

Rajongás...💗🦋💋


Te férfi! Ki lágyan dúdolod zenémet...

S ki mindíg...

folyton-folyvást,

engem csak becézget.

Kinek keze érintése,

vigaszt nyújt...

Életem benned végre,

gyorsan lesújt.


Te férfi! Ki igazsággal mérsz,

ki őszintén ítélsz.

Ki gyönyörűen mesélsz,

és bennem megbékélsz.

Szeretnék karjaid közt,

megpihenni már...

Mint sziklák közt,

a havasi gyopár.


Te férfi! Ki gondolkodol,

s eltűnődsz rajtam...

Kinek minden bűnömet,

rég meggyóntam.

Tárd ki szárnyaid,

s repülj felém...

Hát emelj az égbe,

jaj...nagyon szeretném.


Te férfi! Ki tudtad,

nincs veszíteni valód,

Tudod ki az egyetlen,

imádott rajongód...

Kinek rajongása híven,

SZERELEMBEN RAGYOG,

A napocska is kisüt,

s ránk mosolyog.


Te Férfi! Kinek a sivatag beszél,

Te hallod a hangját,

s minden szépet mesél...

Hallom én is ám,

rajtad keresztül,

hisz lelked a sivatagi homok,

mely elfogad, szeret,

FELTÉTEL NÉLKÜL...


Szeretettel:NHM💗🦋💋

*************************


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése