2020. szeptember 10., csütörtök

🌹 A Híd....🌹


🌹 A Híd....🌹

Melyik oldalon állok, nem is tudom.
A parton csak ácsorgok, azt tudom.
Biztos, hogy jó helyen vagyok vagy csak álmodozom?
Látni akarom, hogy ki az Akire várok, ilyen nagyon.

Csak álldogálok és legyökerezve, bámulgatok.
Mozdulni nem tudok, nem merek, így csak mereven nézek.Érzelem mentes vagyok, nem nyújtom ki a kezemet, nem adom a lelkemet.
Nem is értem miért gondolom, hogy megvan az igaz szerelem.

A másik parton nem mozdul semmi, csak ott van a félszeg semmi. Ködös, hideg, szomorkás, kedélytelen állapot. Az eddigi emlékek, bizonytalanság, félelem ott megrekedt.Mindent valóságosan érzékelek csak várom a fejleményeket.

A szívem nagyot dobban, érzem, hogy valami megmoccan. Integet, határozott léptekkel, sietve indul felém. Menetel, lépései erősek, a melegség átjárja ettől lelkemet. Ahogy közelít látom, hogy tágra nyitja szemét.

Egyre gyorsabb, de hirtelen megtorpan, és előre néz. Akkor ébredek fel, hogy egy parton állok a Hitemmel. Várva, várom a boldogságomat megtöltve szeretettel. Megjelent a szerelem, köszöntöttem és észrevett.

Vajon miért torpant meg? Azt nem értettem, hiszen örömmel közelített, és én is kezdtem kitárni szívemet. Szeretném látni, hogy mi az akadálya, hogy engem elérjen. Egy gyors folyó választott el minket, erős sodrásában nehezített.

Nem az, az akadály amit sokszor gondoltam.
A híd hiányzott és ez egymástól távol tartott.
A híd ami egyik partról a másik partra egyenes utat teremt. Csupán álldogálva és várakozva nem lehet mert ez megöli a szerelmet.

Nem hagyom, hogy híd nélkül legyen mindkét partszakasz.
Nem hagyom, hogy a folyam ellenséggé váljon és szertefoszlott álom darabjaival tovább sodródjon.

Nem hagyom, hogy elérhetetlen legyen ami elindult Bennem és Benned. Te vagy a túlparton Kedvesem. Te vagy Akit látok. Ködön keresztül nem azért jöttél felém, hogy elillanjon és eltünjön a vágy a szívünkből.

Hidat kell építeni, de hogyan, mit tegyek?
Ahogy állok és keresem és megoldás után kutatok, érzem,hogy a szívemben megindult a szeretet. Feléd olyan erős a SZERETET, hogy biztos támasz és pilléred lesz.

A REMÉNY ami felmelegíti az egész testemet.
Nem engedem el, tárolom a szívembe és az egész életembe. Most jön a HIT, amely mindent körbevesz Áthidaló hármas egység a HIT, REMÉNY és SZERETET.

Már nem engedek ebből, mind kell nekem, hogy a hidat megépítsem kettőnknek.
A köd felszállt, már látlak. Tárt karokkal várlak, hogy bejussunk a szeretet vérkeringésébe.
Te és Én két szerető ember tiszta érzésekkel.

Marik Mária 🌹
Versek Mindenkor 
***************


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése