2020. szeptember 10., csütörtök

🌹 VAGYOK...🌹


 

🌹 VAGYOK...🌹 


ÉN, olyan vagyok, amilyen TE. 

TE, olyan vagy, amilyen ÉN. 

Érző lélek, nemes szív, jó jellem. 

Kedves szavak, amik elhagyják a szádat.

Cselekedetek, melyet a szeretet irányít.

Jó tudni, hogy szívünk mélyén egyetértünk.

Öröm érezni Nálad is az Élet szeretetét.

A nehézségek segítenek,hogy bölcsek legyünk.

ÉN vagyok Neked, Te vagy Nekem.

Az emberek reménységet vethetnének egymás szívébe. Termékeny talaj, az őszinteség magjával bevetni. Erős gyökeret ereszt, az élet földjébe. Együttes erővel így tudunk bemenni a termékeny életbe.

Nem csak a szépről beszélek, a nemes cél irányítja elmémet. A szív szabadságot ad és teljességgel elfogad.Igazlelkűség belső tartása őszinteség virágzása, ehhez az illathoz millió ember örömmel tartozna.

ÉN, olyan vagyok mint TE.

Te, olyan vagy mint ÉN.

Ezért Ne ítélj soha, inkább óvd a szívedet és higgy a Teremtő Istenedben. 

Ő alkotot  ilyennek Bennünket, más formák vagyunk, más ruhába öltözünk, de hidd el egyformán szeretünk. Csak nyisd ki a szíved ajtaját, hogy bemehessünk Istennel Hozzád.

Milyen nagyszerű alkotás,ha szeretetben őrizzük egymást.

ÉN,olyan vagyok mint TE.

Te, olyan vagy mint ÉN

Megindul a szívem Feléd, ebben az Univerzumban ahol igaz rend van, legyünk együtt TE és Én.. .Milliók között is tanuljuk meg  elhordozni szeretetben egymást TE  és  ÉN.

Marik Mária 🌹

Versek Mindenkor 

*******************



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése