2020. szeptember 30., szerda

💞Álmatlan éjszaka💞






💞Álmatlan éjszaka💞


Ébren ábrándozom,veled szeretnék lenni
Vágyom a napot mikor  meg lehet  tenni 
Olvass hát szememből sóhajt ,képzelt tervet
Az sors szívemre sújtva minden álmot elvett.

A test mozdulatlan, így vigyázom énem
Közben morzsolódik minden egyes évem
Könnyáztatta fátyol szemem csillogása
Nincsen éjszakámnak nyugalma , se társa.

Semmi nem változik, körforgás az élet
Kaptam fájdalmat, majd egy kevés szépet ,
Vidáman nevettem , de befelé sírtam ,
Sok álmatlan éjszakát csendesen kibírtam.

Még mindig  tudok  várni, majd ölelve  adni
Közben  minden  tettemmel hűséges maradni,
Még akkor is  ha  álom , nekem szent és  tiszta 
Mert azt  sóhajtom  feléd ,  gyere  hozzám  vissza .

 Hankovszki Ilonka
*******************






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése