2020. szeptember 23., szerda

🌹 SZERETNI NEM SZÉGYEN..🌹


 

🌹 SZERETNI NEM SZÉGYEN..🌹

A tenger hulláma mossa a lábamat, állok némán a part szélén. Csak egy kicsit érint meg a lágy víz. Éppen hogy érzem a hűsítő tengervíz érintését. Biztosan tudom, hogy most ezt szeretném, oly csodás élmény.

Süt rám a nap, melegíti a testemet, szépnek érzem magamat. A napsugár körbejárja a bőrömet, úgy érzem, minden sejtem megújul tőle. Nincs idő, eltűnik bennem minden érzékem, csak a természet szépségében élem a jelenem.

A szemem alig tudja befogadni a kékség erejét.
A hullámok lágy andalító mozgása oly csodás.
Csapdossa a lábamat, majd visszafordul, kis idő múlva egy kicsit haragosabban újra megindul.

Magasabbra csapkod, érzem, hogy felfalná a testemet, már nem elég a lábam. Nem mozdulok a nap perzselő, de az óhajom és vágyam erős bennem. Maradni akarok, nem bánom, hogy csak értelmetlenül állok.

Mindent ledobnék magamról, semmi se maradjon rajtam, a tenger érintésére vágyom. Kitárom kezemet, beszívom a tenger illatát, szabadságomat oly nagyon szeretem. A hullámok egyre magasabbra merészkednek, vágyakozom, hogy átmosson teljesen.

A lelkem is sodródik, minden bilincs felnyílik.
Szabadon engedem akaratomat, bátortalan gondolataimat. Leneztelenítem kívül-belül magamat, vállalom a szeretet hullámát ami eljutott hozzám.

Nem akarok már bújdosni, szégyelni a tiszta érzéseimet elfedni. Nem akarom a szeretet nélküli életet,megmutatom Neked, hogy mennyire szeretlek. A tenger hulláma így tanított meg, hogy bátran szeresselek.

Szégyen nélküli szeretet, szabadon, csupasz szívvel, teljes vállalással, odaadással.A tenger hullámába találtam meg a szabadságát ennek az érzésnek. A szeretet, szégyen nélküli elfogadás, vagy NEM szeretet. A döntés kezembe van, hogy melyiket hozza el nekem az élet. A válaszom.. Nem szégyen a szeretet..
Akarlak Téged...!!

Marik Mária 🌹

Versek Mindenkor  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése