2020. szeptember 30., szerda

🌹 NÉLKÜLED...🌹


Versek Mindenkor
Szeptember 25.

🌹 NÉLKÜLED...🌹

Megőrjít a tudat, hogy Velem vagy és mégsem..
Minden percem Rólad szól, és mégsem.
Érzem a vonzerőt kettőnk között, és mégsem.
Látom és érzem a lelkemben a szíved dobbanását értem.
Szerelmem mélységét és szélességét nem adom ingyen. Meg kell győznöd, hogy Te vagy a mindenem. Bizonyítsd be a tiszta érzelmeid igazát Nekem. A bizalmat el kell érdemelned Tőlem.
Mindig Rád vártam, Téged akartalak egész életemben az utakat jártam Érted. Bátornak kell lenned, hogy ez a szerelem kiteljesedett érzelem legyen. Fájdalom, létező vágyálom ami kíséri a mindennapom.
Velem vagy és mégsem, látok és vak is vagyok Érted. Becsukom a szememet, így kevésbé fáj, hogy elérhetetlen vagy Nekem. Várok, az idő bevégzi a történetet. Magamban megtartom az öröm képeket ami Rólam és Rólad szól.
Akkor is ha fényévnyi távolságra vagyunk egymástól. Ezt a szerelmet megfesti a képzelet. A szívem vágya és dobbanása, hogy egyszer bűntelenül és szabadon fogjam a kezedet.
Egymás fülébe suttoghassuk azt a szót, hogy
"Szeretlek, Mindenem". Átjárja minden sejtemet a szerelmed ereje, a gondolatom Feléd szárnnyal szüntelen. Nem vagyok magam, Te élsz bennem,Te vagy az  akaratom a vágyam.
A szívből - szívbe repdeső csillámpor, amit az angyalok szórtak szét, hogy ragyogjon a szerelmünk, el ne kopjon sohasem. Ez jelzi, hogy a tervezést megalkották Nekünk, csak bátran éljünk, egymás létezését dicsérjük.
Szárnyalok, ha Rád gondolok, de még Nélküled vagyok. Az idő a barátunk, Nekünk dolgozik, építi a kapcsolatunk szépségét, hogy beteljesítő nyugalomba lehorgonyozzunk.
Itt vagy Velem,.. És mégsem... 
Előttem állsz és mégsem.... 
Várok Rád és mégsem....
Nem akarom, hogy a képzeletem legyél, így a szerelmedet kivárom, hogy Veled együtt megjelenjen...
Marik Mária 🌹

Versek Mindenkor ® 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése