2020. szeptember 17., csütörtök

💝Szeretlek💝


Poet's Son
Szeptember 15

💝Szeretlek💝

Szeretlek... s ez épp elég nekem,
így ébren álmodok.
S mert szeretsz, így elég az életem,
ne szóljanak most látnokok.

Szeretlek... s ha álom lenne tán,
úgy ne ébresszen fel, a valóság csele.
S ha benned kérdés van netán,
a szívem nyitva előtted, hát bátran nézz bele.

Szeretlek... s a bánat ismeretlen itt,
a sírás is, csak örömből fakad.
Nem érzem így, a világ gyötrelmeit,
s a szívem bár már rongydarab, de többé nem szakad.

Szeretlek... s így élni vágyom melletted,
a halál már nem vonz, s nem hívogat.
A szívem adtam át, mikor csendben elvetted,
s a hangodon túl, a lelked símogat.

Szeretlek... s ha ez csupán csak látomás,
csak hazug szavakból épített oltalom.
Nekem megfelel ez a márvány szegte, álomnyi állomás,
míg szemedből, a szerelmet olvasom.

Szeretlek... s nem tévedés, nem megmaradt remény,
nem érzelem mit vettem érmekért.
S ha, csak egy pillanat mit veled tölthetek, ha szerelmet látsz belém,
úgy elcsrélném bármikor... száz magányos évemért. 

**********

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése