2021. június 19., szombat

💕💕Úton voltam hozzád💕💕

TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek 

 2021. Június  11.



💕💕Úton voltam hozzád💕💕


Úton voltam hozzád már egy ideje,

Ahogy léptem eltévedtem másfelé,

Hittem azoknak akik hívtak engem.

Azt mondták arra kell mennem,

Hozzád indultam egyetlenem,

De máshol kötöttem ki sok évig,

Pedig hangod mindig hallottam.

Mégis más irányba indultam,

Azt gondoltam jó úton vagyok hozzád,

Mire ráeszméltem rossz az irány,

Sajgott minden porcikám.

Visszafordultam azonnal,

Bonyodalmas lett az út.

Eső áztatott engem,

Néhol kiszáradt a testem,

Szerencsére egy kutat megleltem,

Oly hosszú utat jártam be,

Míg rád találtam.

Mindig ezt a pillanatot vártam,

Örültem ahogy, ragyogó szemed megláttam,

Átölelve téged a fellegekben jártam.

Akadályok között küszködve,

Rád találtam végre.

Most már ölellek téged,

Ennek csak az élet vehet véget.

**********




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése