2021. június 19., szombat

💞Maradj a múzsám!💞💞

Bene L. Krisztián

2021. Június 15.



💞Maradj a múzsám!💞💞


Ha nem is szerethetlek, ahogy te sem teheted,

akkor is mondd, s hitesd, hogy a szívemet szereted!

Hogy én vagyok az, aki te vagy énnekem,

mindegy, hogy átvágunk ezzel a törvényeken.

Mondd, hogy szeretsz engem, mert túl rövid az élet,

s majd mondom, hogy szeretlek, de úgy ahogyan éget.

Úgy ahogyan lángol, ahogy a viharok tombolnak,

s ahogy a napfény táncol, a hullámzó lomboknak.


Legyél nekem a gondolatok első festett képe,

a világunknak értelme, ékessége, szépe.

Legyél az, akiért a szívem majd kihasad,

s hitesd el velem azt, hogy neked van igazad.

Hitesd el, hogy a fájdalom csak előre visz s táplál,

ezerszer többet ér, a színlelt csábításnál.

Hitesd el velem, hogy minden fal mögött,

a plátói szerelmünk éled, s te hűen öntözöd.


Legyél nekem az, akiért van miért élni,

akiért írnom érdemes, s őszintén beszélni.

Akinek a lénye, hiába messzi álom,

akkor is szeretem, s örökké csodálom.

Legyél az aki vagy, kiért a szívem lángol,

s kiszakadhat olykor, a köré nőtt magányból.

Legyél egyetlen zászló, lelkem hegyének csúcsán!

S maradj amíg élek, a szerelmem, s a múzsám. 

************



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése