2021. június 19., szombat

💞Azt se tudom mit tehetnék💞💞

Bene L. Krisztián

2021. Június 18.


💞Azt se tudom mit tehetnék💞💞


Azt se tudom merre vagyok, melyik bolygót járom.

Azt se tudom valóság vagy, vagy csak csalfa álom?

Azt se tudom miért találtál, s miért találtam rád,

érzelmeim dobozba zárom, míg ki nem bontanád.

Míg el nem kezded fejtegetni, lakat alatt marad,

s dobozba kerül minden egyes, kimondott szavad.


Azt se tudom mit tehetnék, hogy ne rontsak el mindent,

mit kell tennem ahhoz, hogy megmaradj itt bent.

Hogy úgy hódítsam el a szíved, ne csalódj bennem,

s ehhez önmagam mellett, mit kellene tennem.

Mert nem vagyok ám egyszerű, s tudod félek én,

hisz elhitették velem azt, nem sokat érek én.


De mindezek mellett, erőm összeszedve,

nem maradok se térden, se összeesve.

Melletted leszek addig, amíg engeded,

amíg én a szíved, s te szívem melengeted.

Hisz minden perc egy ajándék, mit veled tölthetek,

s szívem szakadt részein, egyet ölthetek.


Ha mellettem ülsz éppen, kezedet csókkal szórnám,

lassan öltöztetve, szívedet bókkal szólnám.

De azt se tudom mit tehetnék, hogy ne engedj még el,

s a szemeidben megmaradjon, az ahogy rám nézel.

Mert azt se tudom mitévő legyek, de látom amit kell,

látom azt, hogy aki vagyok, egy cseppet érdekel.

Nem tudom hogy alakul, de melletted leszek,

s ha erőt adsz, hogy legyünk, értünk erőt veszek. 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése