2021. június 6., vasárnap

💞Megtalállak!💞💞

Bene L. Krisztián

 2021. Június   6.

💞Megtalállak!💞💞


Megtalállak te álombeli lélek,

ha egyszer felébredek, s ha egyszer újra élek.

Majd megállok előtted, hogy ne tudj kikerülni,

s a perc miben ütközünk, titok marad nékünk, s nem fog kiderülni.

Nem szólok én róla, ha az a perc él, s ha van,

elrejtem én ha kell... el én, nyomtalan.

S megpróbálok én is élni,

hogy ne akarjak újra s újra, életet cserélni.


Megtalállak te kuriózum álom,

megtalállak én, ha most nem is sejtem merre, hisz sehol nem találom.

Annyi utat vájtam tíz körömmel érted,

s tudom amit rejtek, te vagy ki megérted.

Te vagy aki szánalom helyett,

vádakat félre söpörve, inkább kérdezett.

Aki szerelmet szülne eme érthetetlen létbe,

s a kezemet keresné, a fénybe, s a sötétbe.


Megtalállak te mosoly képletem,

meg kell találjalak, hisz veled képzelem.

Veled álmodom a csókot, szerelmed, s éneked,

veled álmodtam egy bókot, s a hosszú életet.

Itt vagyok még a földön, s nem tudok menni se,

mert nem vettél még észre, se te, se senki se.

Csillagokat fürkészem, hogy merre lehetsz, s hogy hol keresselek.

Hisz nélküled a lét, éppen arra elég, hogy némán és tudatlan eltemessenek.

********



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése