2021. június 19., szombat

💞Hallottam a gondolatod!💞💞


Bene L. Krisztián

2021. Június 9.


💞Hallottam a gondolatod!💞💞



Hallottam a gondolatod, nincs miért tagadni,

s igazából számítottam rá.

Hallottam amit szeretnél, hogy mit szeretnél adni,

tudom mi jár a fejedben, bárki mondaná.


Bárki mondaná s leplezne, késő a hazug szóra,

hiába néztél rám, s hiába vettél észre.

Hallottam a gondolatod, elmúlt az az óra,

emlékszem az érintésre... mindenre, az egészre!


Hallottam a gondolatod, ahogy szeretsz engem,

ahogyan ez elkezdődött, s ahogyan ez lett.

Hallottam a hiányom, s ahogy a csókot csentem,

a nekem címzett, bájos mosolyod felett.


Hallottam a gondolatod, s köszönet jár érte,

hogy kicsit elhihettem, s benne lehettem.

S bár tudnám, hogy a gondolatod tényleg engem kért-e,

mert valahogyan titkon, beléd szerettem.

***************



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése