2021. június 14., hétfő

Te vagy, aki vagy nekem...🌹🦋💗



Nagy Hajnalka Margit
20211 Május 31.

Te vagy, aki vagy nekem...🌹🦋💗

Te vagy aki tudja, mit ér nélkülem a holnap.
De azt is tudod, bizony velem minden nap,
egy új nap!
Éltető napfény, szemem csillog veled,
mindenkor új remény, mikor velem ébred...

Te vagy kinek léte, betölti a napom,
Te vagy az a csoda, ami most még álom.
Bátor pici szívem, hozzád kiállt...Gyere!
Pici szíved repül hozzám, messzire, meszire...

Te vagy ki csendben, mosolyogva néz rám,
te vagy kiben bízom, s kinek csókjait ellopnám.
Érinsd meg kezeddel, hamvas arcomat,
Tölsd be a lelkemet, tölsd be sorsomat...

Te kinek kincsem, szórnám szerte szétt,
Te vagy ki él bennem, s ki szórja rám a fényt.
Való minden álom, mit együtt álmodunk,
valóság lesz végleg, mit együtt táncolunk...

Te vagy kinek múltam, s mindent elárultam,
nincs titkom már előtted, mindet odaadtam.
Nem gondoltam bele, hogy elveszíthetlek,
de bízom Istenben, mert "Nagyon Szeretlek"...

Te vagy aki vagy nekem, és mindíg is leszel,
szívem szívedben dobog, s karod mindent áttölel.
Te vagy a csillagom, mi beragyogja életem,
hogy élhettem nélküled eddig,
hisz te vagy a Végzetem...

Gyermeki szívünk egymásban kuporog,
LÉGY HÁT AZ A MINDEN, KIBEN SZERETETEM TÚLCSOROG...

Szeretettel:NHM🌹🦋💗
*********************



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése