2021. június 6., vasárnap

💞Szívedből szólnék💞💞

Bene L. Krisztián

 2021. Június  3.


💞Szívedből szólnék💞💞


Ha te is akarnád, én a szívedből szólnék,

a szívedből a szívednek, meséket dalolnék.

A szívedből szólnék, mert nincs annál szebb hajlék,

hol az én szívem pihenhet, s hol örömmel meghalnék.

Hol a megmaradt éveimnek szebb otthona lenne,

s ahol a lelkem végre szállna, s melletted megpihenne.


A szívedből szólnék, mert ott lakik némely sorom,

s a tudatot, hogy olvasol, őrizem s birtokolom.

A tudat, hogy vagy valahol, az álmaimnak élet,

többet ér e tudat, mint ezer szép ígéret.

Többet ér a szó, mit nékem szegezve ejtesz,

mint a föld minden kincse, mert tudom nem felejtesz.


Tudom, másnak csak szó, másnak csak betűk sorfala,

de nékem a te szavaid, az élet szép oldala.

A napnak az a része, hol a fény nem égető,

hol a szerelembe vetett remény, virágzik s élhető.

A szavaid a levegő, a víz s a földburok,

s a csillagokkal megtelt éj, mit szótlan bámulok.


A szívedből szólnék, mert szólni szeretnék,

s mindent ami fáj, végleg levetnék.

Mindent ami én vagyok, tálcán vinném eléd,

s az életemet átadnám, a megmaradt felét.

Mert ha elfogadnál engem, nemcsak boldog volnék,

de a szívemet átadva, a szívedből szólnék. 

********




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése