2021. június 14., hétfő

Egyszer...🦋🌹❤


Nagy Hajnalka Margit

2021. Június .5.


Egyszer...🦋🌹❤


Egyszer ha majd velem ébredsz,

kinyitod a szemecskédet,

s rám mosolyogsz én felragyogok,

mint odafent a csillagok...


Egyszer ha majd simogatod arcom,

s áhitva vágyod már a csókom,

én puszilom szemed, puszilom arcod,

megharapom orrod, s csókolom homlokod...


Egyszer ha már szeretgetjük egymást,

s oldunk gyorsan minden gátlást.

Áldásként kaptuk-e látomást,

szeretem ezt a szép pillantást...


Egyszer ha elveszek szemeidben,

s nem tudom hirtelen, hogy hol vagyok,

de benned fog születni aki igazán vagyok,

s te meg fogod látni amiről álmodok.


Egyszer ha majd forrón megölelsz,

s karjaiddal gyengéden felemelsz,

s elolvadok mikor nekem énekelsz,

Istenem nem tudom te mit művelsz?

de égek mikor csak rám figyelsz...


Egyszer amikor ez a szerelem beteljesedik,

s szívem szívedben felemelkedik,

mikor lelkem lelkeddel szeretkezik,

és testem testedben lassan megnyugszik,

majd együtt boldogan kivirágzik...


Szeretettel:NHM🦋🌹❤

****************



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése