2021. április 10., szombat

💞Szavaidban Kapaszkodtam💞

TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek

2021. Április 2.

💞Szavaidban Kapaszkodtam💞


Szavaidban megtaláltam a szépet,

Felfedeztem benne a jelentőséget.

Minden összevissza volt,

A nehézség körülöttem táncolt,

Azt sem tudtam hogyan tovább.

Míg nem találtam meg az arcodat,

Nehezen vettelek észre.

Annyi minden felé figyeltem,

napokba telt mire észrevettem,

Ott vagy mellettem.

Nem néztél át rajtam,

mint az ablaküvegen,

Érezted mire van szükségem.

Te vagy az én lehetőségem,

Én pedig a tiéd vagyok,

Egymásé vagyunk,

Ha mélyen összeroskadunk,

Egymásra kell szegezni figyelmünket.

Hogy meglássuk a tükörképet,

A két szemnek a tükrét,

Mely a lelkünket mutatja,

Ha Könnyel van szemünk itatva,

Lelket siratva,

Időt hagyunk a pillanatra,

Mi Vagyunk lelkünknek az arca,

Nem mindig vagyunk felkészülve kudarcra,

Ketten többet érünk.

Mindenben ott van a részünk,

Folyton egymásra nézünk,

Megtámasztva egymást,

Erőtlenül is van bennük erő,

Akkor is ha felettünk felhő.

Keresve téged az élet útján,

Szemem megragad tested árnyékán,

Kitaláltam a kusza útvonalon,

Te voltál a lehetőség,

Egy szokásos napon.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése