2021. április 10., szombat

💗Nyitva a szívem💗


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
2021. Március 31.

💗Nyitva a szívem💗

Nyitva a szívem ha eljő az idő,
A bizalom erősen nő.
Nem cél, hogy hamar kitárjam,
Óvni kell a csalódástól,
Megértem ha te sem adod ki magad.
Ne törjék össze szíved,
mint egy poharat.
Mert a szilánk ott marad,
Nem tudod eltüntetni,
Idő kell neki amíg eltűnik.
Átérzem mi benned zajlik,
Szíved fájdalma hallatszik,
Fájdalomban az én szívem is,
Vonszolja magát utánam.
Levegőt ad nekem mely nehéz,
mint valami teher.
Érzem ahogy elterülsz,
Álmatlanságban elmerülsz.
Szemed mindent elmond.
Leírja bánatod,
Mi az amiért könnyeid potyognak,
Miért is lesz nehéz a holnap.
Tudom azt amit más senki,
Mik szívednek sebei,
Perc vagy óra nem számít,
Hangod hallva megszakítom álmom,
Szíved miattam sose fájjon,
Lelkemet neked ajánlom,
Nem téped szét mert az enyém,
Ott vagyok lelked mélyén,
Lent hol nincsen fény,
De látok mert erő van lelkedben,
Fény nélkül is élek szívedben,
Erőss szoros kötelékben,
Dobbanó szíved közepében.
*******



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése